Rahsazan.ir
بنر
Slider Slider Slider
بنر
بنر

سرانجام نامشخص بدهی ۵ هزار میلیاردی دولت به پیمانکاران

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی با اشاره به بدهی ۵ هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران، گفت: از آبان سال گذشته تاکنون ریالی به شرکت‌های راهسازی داده نشده است.
علی آزاد در گفتگو با مهر با انتقاد از اینکه از آبان سال گذشته تاکنون، ریالی از مطالبات پیمانکاران از دولت پرداخت نشده است، گفت: شب عید سال گذشته را پیمانکاران و کارمندان آنها بدون دریافت مطالبات خود گذراندند و پولی به آنها پرداخت نشد.

وی با اشاره به بدهی ۵ هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران، افزود: امروز دوشنبه هم به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور آمدیم تا با رئیس این سازمان صحبت کنیم اما موفق به ملاقات با وی نشدیم در حالی که مشکلات ما از مدت‌ها پیش به گوش مسئولان رسیده است.

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی ادامه داد: شرایط آنچنان برای ما نابسامان شده است که اگر دولت پولی تزریق نکند، جامعه فنی - مهندسی و راهسازان بیکار و شرکت‌های آنها منحل می‌شوند درحالی که اگر یک چهارم یارانه‌های ماهیانه کشور را به راهسازی تزریق کنند، فعالان این بخش می‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

آزاد با بیان اینکه به نفع کشور نیست که بخش راهسازی غیرفعال شود، گفت: متاسفانه با وجود تلاش‌هایی که این بخش در این سال‌ها داشته و همیشه مطالبات راهسازان به موقع پرداخت نشده است اما می‌بینیم که بازهم مورد بی مهری قرار گرفته و توجهی به این بخش نمی‌شود.