Rahsazan.ir
بنر
Slider Slider Slider
بنر
بنر

مشکلات راه و شهرسازی به معضلات اقتصادی برمی‌گردد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مشکلات موجود در حوزه راه و شهر سازی کشور به معضلات اقتصادی باز می‌گردد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجید سرقلعه در خصوص استیضاح وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه استیضاح وزیر امری طبیعی و حق نمایندگان مجلس است، گفت: در واقع سئوالات نمایندگان به شکل استیضاح مطرح می شود.

وی افزود: اگرچه نمایندگان پیگیر حقوق مردم و مطالبات آنها هستند اما مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی موجود در کشور موجب شده تا برخی نمایندگان نسبت به این کار اقدام کنند اما باید توجه داشت که مشکلات موجود درحوزه راه و شهرسازی کشور به معضلات اقتصادی برمی‌گردد و این موضوع نمی تواند دلیلی بر ناکارآمدی وزیر باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با بازگشایی مجلس این مساله در کمیسیون عمران طرح خواهد شد، گفت: اکثریت اعضای کمیسیون عمران مجلس با این استیضاح مخالف هستند و در صورت بازگشایی مجلس این مساله را در هیات رییسه مطرح می‌کنیم تا موضوع استیضاح وزیر منتفی شود.

سرقلعه با تاکید بر اینکه وزیر راه و شهر سازی با دست خالی وزارت خانه را تحویل گرفته است، تصریح کرد: عمده مشکلات موجود در این حوزه به مشکلات اقتصادی کشور باز می‌گردد و به نظر می‌رسد نمایندگان باید راه تعامل را در پیش بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرایی شدن این موضوع باید اولویت ها و اعتبارات و مشکلات مدنظر نمایندگان باشد و بررسی شود، گفت: با توجه به اینکه استیضاح فرآیند چند مرحله‌ای است؛ تمام این موارد در کمیسیون عمران و هیات رییسه بررسی می‌شود و امیدواریم نمایندگانی که این موضوع را پیگیری می‌کنند قانع شده و این موضع منتفی شود.